Selamat Datang

Inginkan Diri Anda Diiktiraf Sebagai Ustaz/Ustazah, Ahli Perniagaan & Penyelidik Islam Sekaligus?
(Syarat Minimum SPM)

 Diploma Penyelidik Islam 
- Mu'tabar Dengan Teknologi Ilmu  (Pengurusan Perdagangan Islam) 
Klik SINI untuk keterangan lanjut.
- Dr. Kamari Kasan

Apakah SWEETENER SCE-73?

6

Posted on : 17:00 | In : ,

SWEETENER SCE-73 
 ‘Alami rasa sebenar gula’- tanpa rasa bimbang dan ragu.
(Sugar Çane Essential-concentrate)


Pemanis- SWEETENER SCE-73 adalah pemanis pati tebu pertama di dunia yang dihasilkan menerusi teknologi nano selepas lebih 5 tahun penyelidikan oleh saintis tempatan Prof. Dr. Mohd. Sofie Marzuki. Telah mendapat kelulusan KKM,telah diuji oleh SIRIM dan SCE secara amnya telah mendapat pengiktirafan FDA. .(Ministry of Health of Malaysia-KKM163/S/25jld136),(SIRIM QAS International Report Number:2011KL0905) 

Menerusi teknologi Nano, zarah-zarah proton, neutron dan electron yang membentuk rangkaian- rangkaian karbon di dalam tubuh manusia dileraikan. Karbon negatif yang terkumpul di dalam hemoglobin tubuh manusia, yang menyekat pengangkutan oksigen didalam pembuluh darah dileraikan dalam bentuk Nano. Menerusi teknologi Nano, ‘Antimagnetic Field’ dicipta untuk meleraikan karbon dengan menggunakn proton. Hasilnya, karbon negatif yang merupakan penyumbang utama kepada penyakit kronik seperti diabetis, darah tinggi, obesiti dan sebagainya mampu dileraikan sepenuhnya 

lanya mempunyai kadar kemanisan lebih tinggi daripada gula biasa sehingga 600 kali ganda, tetapi hampir tiada KALORI, LEMAK, KOLESTEROL, PROTEIN, SUKROSA, KARBOHIDRAT & SAKARIN sekaligus sangat sesuai digunakan seisi keluarga sebagai pengganti gula dalam semua jenis minuman dan masakan. SWEETENER SCE-73 bukan sahaja manis seperti gula,malah ianya SEDAP,LAZAT DAN MENYIHATKAN. 

SCE(Sugar Cane Essential) telah-mendapat pengiktirafan daripada Pentadbiran Makanan dan Ubat-ubatan Amerika Syarikat (FDA), Health & Welfare Canada, Food Standards Australia-New Zealand (FSANZ), Canadian Diabetes Association, European Union Scientific Committee on Food & W.H.O. Expert Committee on Food Additives. SWEETENER SCE-73 telah digunakan untuk testimoni terhadap 2,000 orang responden untuk menguji keberkesanan terhadap pelbagai penyakit. 

Teknologi biofizik yang digunakan dalam penghasilan SWEETENER SCE-73 memastikan ianya disediakan pada PH5.5 bagi mengelak terbentuknya karbon negatif,sesuai dengan sifat semulajadi manusia yang turut mempunyai PH5.5. 

Penggunaan berterusan SWEETENER SCE-73 membantu menstabilkan kandungan gula dalam darah ke paras normal, menstabilkan tekanan darah kepada yang mempunyai tekanan darah tinggi (high blood).Pengguna SWEETENER SCE-73 masih dapat menikmati rasa manis tanpa perlu risau kesan sampingan(jaminan). SWEETENER SCE-73 adalah satu-satunya pemanis yang lebih lazat, murah dan menyihatkan dan berkesan sebagai pengganti gula, terutama kanak-kanak supaya karbon positif terbentuk dalam darah semenjak kecil.

Cara Penggunaan - Klik SINI

Share this :

  • Stumble upon
  • twitter

Comments (6)

Saya suspect ia adalah sucrolase. Pemanis yang lebih 2 kali ganda manis drp saccharine. Sucrolase terhasil drp proses pengklorinan gula tebu sucrose yang terdapat dlm dextrose. Badan Pemakanan Dunia meletakkan kategori pemanis sucrolase sebagai CAUTION kerana ketidak cernaan metabolisme oleh tubuh menyebabkan masalah bahan asing yang tidak dapat dikumuhkan oleh tubuh. Teknologi nano yang didakwa itu mungkin daripada penghasilan mangkin bagi tindakbalas pengklorinan.

http://healthyalternatives.co.nz/2011/09/05/getting-to-know-artificial-sweeteners-meet-e955/

http://uncleseekers-v2.blogspot.com/2014/02/profesor-temberang-part-4.html

Macam mana boleh lulus kkm?

Sy kenal Dr sofie ni. Dia scientis yg di iktiraf UNHCR. Dakwaan uncle seeker tu fitnah. Uncle seeker pun dah kena hukuman.

Kalu dr sabri susoect something not right kena buat adyannkpd KkM atau jabatan pharmacuetikal secara bertulis.